Saturday 27 July 2013


Assalamualaikum..

Sebelum tu,salam ramdhan kepada umat islam di seluruh dunia termasuklah aku...
Arghh,,rindu betul ngan blog..dah lama tak type..dulu kalau nak tulis kat blog bukan kemain lagi tapi sekarang malas je nak tulis..berapa bulan dah tak update maklumlah orang busy..Tahun ni aku punye baju raye colour green +yellow dan satu lagi merah ...baju sama cuma colour baju je lain..sama mcm adik aku..semua kelengkapan raya aku dah siap just tudung je...about kuih raya tu dah nak raya baru beli...apa salahnya kalau beli baju raya awal ye lah maybe kalau beli awal boleh lah jimat then bila nk raya semua baju langsung tak canti..tapi aku beli baju raya kat kedai Wanita je..tapi apapon bile aku pakai mcm baju org nk tunang je maybe feeling je lebih kot...



Nak tengok tak baju ?? Tak boleh!Tak suprise la nanti :)

No comments:

Post a Comment