Thursday 1 August 2013

10 RAMADHAN YANG TERAKHIR


Assalmualaikum..

Arghhh sedihyan puasa nak habis .Sayang betul tak buat solat terawih ..Sob.Sob...10 ramadhan terakhir aku juga ada ragamnya :

1) Tadi tidur ....bangun2 je pikir hari ni mak tak bangunkan sekolah , dahlah last sekolah..bangun terus jumpa dengan mak...Marah (nape x kejutkan kite?)mak aku jawap (kau sekolah ke ja?)(ye lah...kan hari ni hari jumaat.tak ingat ker?)mak aku ckp (hari ni hari khamis la ja!)
#patutulah aku pikir hari jumaat sbb ptg tu kmpg aku hujan...

 2)Pagi tadi kena marah ngan abah .Sebab? tak boleh bagitau!malu :(



Malam tadi gi Ekspo Sg.Besar .. bolehlahh bestnya.aku beli selendang .. Cantik ..jenama Humaira ..depan hijau blkg merah coklat2 mcm tu lah.Harga RM30.00 .aku mintak RM 25.00 tapi x boleh ,yg boleh RM28.00 ..bayar je lah...First time aku kalau beli barang suruh tawar manawar kalau dulu ,mahal ke murah ke beli je ----->http://www.alhumairacontemporary.com/

ni la baju dia :) Aku beli kat Butik Wanita . Harga sebenar RM150 tapi diskaun RM 90 je ..

No comments:

Post a Comment