Monday 26 August 2013

Salam Aidilfirtri Walfaizin


For second time raya kat Keratong 4 in my life .. 50% hampir sempurna but agak pelik raya kat sana sbb well selalunya pagi raya kita bermaaf maafan tapi kat sana baraan dulu .. tapi apapon satu pengalaman baru untuk aku . Macam biasa pagi raya hidangannya ketupat , lemang,kuah kacang .. OHHH ! sungguh menyelerakan apatah lagi kalau ada kari daging pekena pulak dengan lemang HUMPP! tak terkata keenakkannya .. Raya kat sana for our family temanya bercolour 2 bagaikan warna pelangi sorang hijau sorang merah dan lain..tapi apapun tema yg sebenar2 benarnya time my aunty tunang time raya ke 3 ..temanya warna hijau .. dua2 baju raya aku this year designnya tetap sama tapi colour je lain mcm adik aku juga...Terlupa sat .. aku MENGAKU yang aku tak pergi sembahyang hari raya .. never pernah aku pergi sembahyang hari raya ..Btw,raya tahun ni kurang meriah tapi syukur alhamdulillah sbb dpt jumpa sedara mara yang berkurun lamanya aku tak jumpa , thanks sapa yang datang rumah aku .. cukup x duit raya yang aku bagi tu ? alhamdullilah rezeki Allah :)




My sweet lil sister 


Okeyy , cun tak ? hehehe ni lah aku .. ni pun edit2 sikit :)


my siblings + 1 lil brother .. dia gi sembahyang kitorang pun apa lagi sesi photoshoot bermula lahh..


With my loving mother ever ever ever !


Again!


Mak dengan adik beradiknya sama x?


Yeayyyy ! Raya Jom !

No comments:

Post a Comment