Monday 5 November 2012

HOLIDAY !

Assalamualaikum para blogger yang aku kasihi sangat - sangat lah.. okey...cuti sekolah semakin menghantui diri aku sebagai seorang hamba ALLAH yang tergila-gilakan saat cuti sekolah yang semakin tiba tak lama lagi..tapi..tapi time cuti ni jadual aku ni kebanyakannya menguruskan berat badan sebab berat badan aku tak setanding ngan bentuk badan aku..ramai yang kata berat aku ni 39 -40 tapi sejujurnya berat badan aku 50 kg..OMG! baru form 1 berat dah banyak...so sad!!!! so kenalah jaga makan dan minum aku..inilah benda yang aku tak suka dalam dunia ni sebab aku tak dapat makan banyak..okeylah..bye ..bertemu lagi di masa yang akn datang.. i know that my post is limited .. so maaf la sbb sekarang ni aku kena post sikit je .. coz nanti mak aku marah....BYE

No comments:

Post a Comment