Tuesday 6 November 2012


Assalamualaikum


Hari ni ada jamuan akhir tahun kat sekolah aku.. WOW! Best yang tak terkata lah .. pastu ditambah pula dengan anak ustazah musalamah yang cute lagi handsome yang bernama Haziq... comeyy gila ohhh..actually aku nak ambil gambar dia dalam kamera ni tapi dapat tangkap daripada jauh je... nak tengok x? Tapi kalau tak jelas jangan salahkan aku pula tau...salahkan camera aku ..




                                   Look ! Haziq memang terbukti handsome + comel !



                       
                                  Look ! haziq juga terbukti suka makan comot.. omeyy



                                  aqila , tira , hamizah ,,,kami semua memang poyo kan ? ...


                   
                                          teman setia aku time kat SMKBT 2012



l

       so .. aku harap jamuan akhir tahun kelas aku ni dapat    diteruskan lagi dengan keadaan yang  sangat WOW ! WOW and   WOW! .. and aku harap kita semua dapat berjumpa lagi di masa akan  datang..... wassalamu...








No comments:

Post a Comment