Thursday 14 February 2013

Assalamualaikum ..

Sila katakan bye* kepada saya 123 bye** padan muka aku tu lah lain kali malas belajar . Ha! ambik ni . internet tak da. Alhamdullilah kepada mak aku sbb x yh bayar duit bodband..lega hati mak aku x yh bayar.tak pe.bile besaq nanti aku setiap bln aku bayar pastu jadi kedekut sikit.haishh tak baik kedekut . bak pepatah kata #ORANG KEDEKUT SELALU RUGI # ape aku kesah.aku nak main puas2 internet sampai sifat kedekut aku tu hilang . boleh ke ? haishh mesti boleh , janji kita selalu...

1) BERWUDHUK DAN SENTIASA BERDOA

2) AMALKAN SIKAP SUKA BERSEDEKAH

3) BANYAKKAN MENGAJI AL - QURAN.


*SEBENARNYA ada banyak lagi tapi uolls kenalah rajin mencari penawarnya.tak susah pon.lagi susah jadi org kedekut . hidup tak aman . asik takut kehilangan harta je . SO! JANGAN KEDEKUT KEYHH . # SEKIAN :)



oppp! belum lagi habis.nak batak sat * haari tu kan aku pegi i-city for 3rd . best owhh <---ish2 batak sungguh . okeyy la . ni gambarnya . comeikan **



 ni namanya budak kuno*tak penah panjat pokok ..gurau kehh :)


 tapi sebelum gi i-city , family aku gi stadium tgk sale al - ikhsan . murah kehh :)


 cantikkan .. sesuai buat photoshoot wedding kt sini.dah mula dah .. ( berangan )



No comments:

Post a Comment