Saturday 9 February 2013

Angan -Angan Yang Tercipta ...

Assalammualaikum .


Alhamdullilah , dengan kalimah ALLAH aku bersyukur kehadrat ilahi sebab akhirya dapat juga aku hidup dengan tulis post kat blog .Kalau tidak.berhabukk blog aku .Tanpa buang masa,sebenarnya aku nak belajar perubatan dekat Korea Selatan . WOW! Korea is an awesome place! tak sabarnya lah nak belajar kat universiti.why? salah ke kalau budak 14 tahun angan2 nak belajar kat luar negara.itu salah bagi anda tapi tak salah untuk aku . belajar untuk mencapai kejayaan adalah suatu perkara yang sangat mulia...actually,aku nak jadi doktor .tak nak doktor bedah.aku nak doktor yang selalu berceramah kat sekolah , yang selalu rest ,ade ke doktor yang selalu rest? impossible larhh..aku sebenarnya nak jadi macam Farah Lee.tak kenal ? dia pun belajar kat korea.agak2 best x? owhh..mestilah best.ramai yang hensem owh!kalau ada rezeki jodohlah tu namanya..apalah kecik2 lagi dah cakap pasai jodoh . tak tahu malu..Hihihi,,maaf ya,,okeyy la see you there



jasehan naeyong-eul bolyeomyeon keullighaseyo 




No comments:

Post a Comment