Sunday 11 November 2012

Assalamualaikum /////


Apa khabar semua ? hope korang sihat sahaja .. hari ni , Isnin 12.11.2012 aku telah ditimpa musibah . time jalan2 kat sungai besar tiba-tiba motor yang dipandu oleh kakak aku BOOM ! I mean bocor lah .. nasib baik kakak aku tu ada abang angkat .. nasib baik lah boleh jalan ,tu pun tunggu dia dekat setengah jam,,apapun terima kasih la ye,, petang ni aku nak gi ps ... motif aku kat sana nak pulangkan buku yang sudah berbulan2 aku tak pulangkan..then,nak jumpa kawan aku yang comel lagi menawan iatu siti , naziha , fatin , ida tak boleh ikut sebab dia pegi sungai besar coz nak beli cermin mata .. kesian dia .. hope mata dia tu baik2 je lah ..

Pejam celik,pejam celik,besok dah Happy Deevapali ,,, besok juga aku pegi Ipoh to visit my uncle...besok juga budak sekolah aku adakan reunion to batch'99.. ramai yg x dapat pegi ... so sad! tapi kesian pula yang anjurkan reunion to , his name given is UMAR KHAIRUDDIN .. ko habiskan lah semua makanan tu ye..  OKEYYYY ...WASSALAMU..

No comments:

Post a Comment