Sunday 9 December 2012

Cuti - cuti Malaysia Part 1 ( IPOH )

Assalamualaikum ♥

Apa habak semua ? sihat , alhamdullilah . aku sihat je , maklumlah dua menjak ni kan musim cuti sekolh . tanggal 13.11.2012 aku telah ditebangkan ke IPOH dgn menggunakan sebuah kereta NISSAN SENTRA . choopp // ditebangkan ? ignore this word . Okey , cuti kat Ipoh boleh dikatakan hampir sempurna dengan kehadiran para sepupu aku yang duduk di Sabak Bernam , tempat tinggal aku jugak . Mula2 kitorg anak beranak pi Seri Iskandar sebab nak melawat pak cik aku dan mengeratkan silaturrahim sesama keluarga  , right ? Kitorg kat sana 2 hari je . Tapi dlm 2 hari tu kitorg gi  cuti la . Petang tu juga selepas kitorg semua rehat2 jap , kitorg gi Bukit Kledang . Tak silap aku la . kitorg jogging sat . SEKEJAP JER .pastu ada satu masalah pulak . 4 org budak hilang iatu sepupu aku ngan adik aku la . bukan hilg sbb culik . hilang sebab diorg rajin sgt jogging sampai atas bukit nun . kitorg jogging  nak kata separuh perjlnan tu tak de la separuh . mean dalam 3 kilometer je . diorg jogging 10 kilometer . OHH . mesti best kan ? Time diorg hilg tu jugaklah nak hujan bagai. terpksa tunggu hujan berhenti tapi hujan ttp hujan sampai malam . tapi kitorg kt situ setakat 1 jam je campur cari budak2 tu . Last2 dapat cari diorg lepas bapa aku cari diorg guna kete . Pakcik aku 2 org pulak cari diorg guna jalan kaki je . penah ohh . dahlah diorg tua . Then , nsb baek bapak aku nmpk adik aku tengah berehat kat satu pondok tu , maklumlah tgh hujan . TERIMA KASIH ALLAH ♥ balik2 je semua muka marah . yg hilang tu happy je . bagoi ar tuh .



@ kalau nak tengok gambar time aku bercuti kt Bukit Kledang tu maybe lain masa kot aku letak sbb internet
tengah slow loading . HARAP MAAF :3





No comments:

Post a Comment